WOho!

Igår var jag på terra mitika! Det var grymt nice. vi kom dit runt fyra tiden, och åkte hema runt 11 tiden ungefär. Så de va fulls ös hela dagen! Fan va snygga killar de va där och alla går utan tröja, puuh jag typ dog!

Idag gick jag upp 11 har legat o solat sen dess och nu känner jag mig yr igen så de e dags för en liten paus från solen. ta några glas vatten  och sen dra ut igen. Måste börja packa också. Hoppas verkligen allting får plats nu. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till för jag får bara checka in en väska och ta med mig en väska som handbagage. I värsta fall måste jag köpa en större väska.. Då ska den va rosa har jag bestämt.. Nej jag får ångest jag måste bli brunare nu! Jag har ju sovit bort alla dagar så jag har inte hunnit sola och jag har varit för skinkig och tckt att de e för varmt hela tiden. Men nu jävlar idag ska jag sola hela dagen, OCh i morgon enda tills vi ska åka hem. Vet inte riktigt vilken tid vi åker med vi kommer iaf hem nångång på natten. Så på fredag e de paaaaaaarty! E taggad till tusen nu tjejer, Eller iaf emelie du måste tagga till asså! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0