Anti skola

I morgon, Hmm. Vad händer då? JO betygen sätts. Och jag är ännu inte klar med min jäkla spanka. Ska redovisa den kl 9 i morgon bitti så jag får väll gå upp runt typ halv 8 tiden. och köra på mjukis dressen, Efter som i morgon kan jag ju gå i mjukisar kunde inte de idag för jag hade bara mina sandaler för mina gympa dojjer ligger hos Issas mamma och hon är hos sin pappa. Så mamma köpte två par nya skor till mig idag. Tack mamma!  Och efter skolan ska jag nog hem och sy. Har massa byxor och sy in och tjolar att sy upp (För att jag e så kort) Och kjolar som har gått sönder lite o grejer. Jag hatar igentligen o sy, De e så pillrigt, och jag blir så lätt sur på sånt. Jag har inte direkt nå tålamod förutom när de gäller o tjaffsa emot då ger jag mig inte. Haha lite små töntig e jag.. Jag vet!

Och nu jäklarns ska jag bli nyttig så man kan få en fin kropp till efter sommaren 09 i af?! Nångång måste de ju ske. Så under denna sommar ska jag hålla mig i form har jag bestämt. Cykla mkt, Ut o springa, Bada som betyder simma. Och helt enkelt bara vara aktiv. Eftersom de inte är nå träningar i cheerleadingen nu under sommaren. Förutoim om jag söker till A-laget så blir det nått läger. Eller hur de va. Men nu iaf ska jag fortsätta chatta runt lite med folket. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0