Balen

Balen va faktiskt roligare än va jag trodde att den skulle vara faktiskt. Fast jag fick typ sitta längst bort från vace, :( och lära känna ''nya'' i min skola. Förutom bamse jasmine o teddan o co: dom kände jag redan. och bilderna från balen kommer förhpnningsvis in lite senare idag för att de är från Annies kamera och alla vet att hon kan vara lite seg med sånt där tyvär. Efter balen drog jag och några vänner ner till Notholmen o typ drack lite gott o så. Va rätt chill faktiskt förutom att dom flesta frös eftersom dom fortfarande hade bal grejerna på sig! :o Mamma kom iaf med ombyte till mig! vilket va najs. så jag slapp frysa. Men min balklänning stinker iaf champange ursh va den stinker. undra om man kan tvätta den i tvätt maskin haha! Joo jag tror man kan de.

Men min comviq mobil försvann igår eftersom att Annies väska blev stulen när vi va på balen. Så Emlas mobil min comviq och annies mammas dyra väska och lite grejer i den blev stulet tyvär.  FAST NU VETTNI, Nu fikck ajg reda på att min comviq låg hemma hos annie vilken tur att dom hade glömt den!! Då slipper jag använda min tegelsten till mobil. puhh.. Idag har Alla andra tyresö skolor bal så vi ska dit o glutta lite på dom andra när dom gjort sig fina och sedan vet jag inte vad jag ska göra.. Kanske bara ta de lugnt eller något. Vi får se, Men jag återkommer! Pusss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0