Belu är jobbig

Hej bloggen! Nu sitter jag hemma med Emla, Vikks & bästa Bella som jag är så avis på tyvär. Jag sluta havl tolv idag o åkte hem och sov jätte skönt! För jag blev ju klar med spanskan tillslut. Så nu när betygen e satta vafan ska man göra iskolan då lixom? I morgon är de nån hjärt o lung räddning. Men om de inte påverkar betygen så kan man ju lika gärna ligga hemma och sova. Så tkr iaf jag. För om de nu e någon som ligger och e döende så kör vi på de bella sa till mig ''då kan man ju lika gärna säga till någon som gick på den där jävla saken o göra jobbet'' eller så ringer man 112 helt enkelt eller så ah låter man dom dö.. Sajk!

Ikväll ska jag sova över med Issa vet inte vad vi ska göra riktigt kanske till gårn och ragga på den snygga ''J'' Mouaha! Vi ska antingen sova hos mig eller hos henne, de vet vi inte öän för hennes släktningar är där också.  Juste en sak till Vad är grejern med vädret? Jag tycker att aningen ska de va värsta stormen så man inte får ångest på o gå ut så kan man ligga inne med vännerna och kolla film ellre så ska de va soligt och inte blåsigt så man kan ligga ute o sola. Men nu ör de sol och typ vindstorm och jätte kallt! haha.. Så när man sitter inne får man ångest för att de ser ut som att de e fint väder men de inte är det. Nae nu blie jag sur nu ska jag ner itll dom andra! Puss på er så länge


jag saknar våra tisdagar snuttan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0