Dagens låt som alla andra dagar - Cara mia

Gårdagen var ju nice.  Jag va ute o träffa några, Aspackade hela bunten. Sen åkte vi o kolla på film!  sen börja bråka med päronen för att jag kom hem 20 min försent och jag ändrar planer hela tiden? Snällaaaaa, så farligt va de inte och jag dog inte på vägen som jag sa!

Vakna för en timme sen ungefär, har hunnit med o dusha, mördat en spindel och traskat runt i huset & pratat med Emla i telefon. Yeah! Nu ska jag smörja in mig med bodylotion och lite sånt där, sen klä på mig, med de ser varmt ut ute idag men de e bara 12 grader så jag vene om de blir sommarkläderna eller något tråkigt som jeans och en tröja eller mjukisar och en tröja vi får väll se och sen äta nånting och låta håret torka av sig själv.

När allt detta är klart så ska jag möta upp Emla. Om hon är kvar i stan så åker jag dit annars möter jag upp henne någonannanstans om hon int ekommer hit för mina päron kommer inte hem förens om några timmar. Dom är på landet o tråkar hihi!


 

(Så här ser jag ut just nu + blött hår och röd i ansiktet venne varför men jag såg iaf röd ut på bilden)

Kommentarer
Postat av: TPL

Öhm... dom förlorade med 1-0

2009-06-07 @ 14:28:22
Postat av: Anonym

självmål liksom

2009-06-07 @ 15:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0