hej hå

hej ni som slösar bort ert liv på att läsa våran blogg :) hihi, denna vecka kommer ni nog ine höra från mig så mycker för jag glömde som vanligt min data hos mamma och nu är jag hos pappa denna vecka, fast min fader kanske åker till landet denna helg så jag kanska kommer till min data lite snabbare ään tänkt, fast det vet vi ju inte än.

Idag så har jag bara legat hemma och solat (om jag är bränd, hej kräftan ba) sen så har jag varit nere i alby med några, där träffade jag folk som jar inte har pratat med på ett tag och det är ju alltid lika roligt, väääässt ? hihi, men nu ploppade mina mackor. (eftersom jag äter och tycker om mat *till dig som säger att jag inte äter och klagar på min kropp hela tiden) PUSS ! / emla

Kommentarer
Postat av: Julia

hej du som slösar bort ditt liv på att blogga

2009-06-26 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0