igår kväll


Igår var vi tjejer nere på notholmen, riktigt kasst faktiskt. Mycket tjafs och bråk. Självklart var "centrum hängarna" inblandade i det hela. Ingen eller iaf jag tycker inte om dom och speciellt inte den lilla fula snuff som Dessie säger. Skön brud det där.

Måste bara säga att man aldrig ska döma folk innan man faktiskt träffat dom. Se på Paulina och Dessie. Jag vet inte vad jag tyckt om dom men inte mina favoriter hela klart. Sen igår träffade vi dom där nere vid badet. Det visade sig att tjejerna var rätt sköna och helt klart trevliga.
Skriver mer sen, pussen

Kommentarer
Postat av: Chuck

Jag såg er i gullmars .. omg jag vill ha er alla i min bed

2009-06-20 @ 18:20:26
URL: http://metrobloggen.se/nicklass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0