@ issas place

Är hemma hos Issa just nu, vi har lagat socer kaka och ätit toast. Så just nu har jag jätte ont i magen. Vi slutade typ vid halv ett idag jag och Issa och fyfan va kallt de va o åka moppe och gissa om jag var rädd? Hatar att åka moppe när de är blött ute för de blir så halt. Ni har säkert inte hört om min crash eller några av er kanske har de men..

I sommras så brukade jag låna issas moppe, En morgon när hon låg o sov så skulle jag låna den och åka runt lite så håller jag och martina på o racear lite (eller hur de stavas) För martina lånade Emelie breimes moppe. Men galen som jag va så stannade jg inte vid stoppskyltarna så plötligst kom en stopp skylt där de stod en bil också och jag vet inte hur snabbt jag åkte så stod bilen o så BAAAAAAMMMM så krocka jag pinsamt värre så kom polisen dit o grejer nyckel hade gått av och hela framdelen av moppen va sönder och på bilen kom de en buckla. Så de va typ som på film jag tyo gled mot rutan haha. Men jag gjorde iaf inte illa mig som tur var haha fick bara en liten fläskläpp för jag råka bita mig i läppen när jag krockade. Men som tur var så var jag bara 14 då. Alltså inte straffmyndig än. Så fick ju inge skit av polisen och bilen var försäkrad. och vi köpte en ny moppe till issa :) några veckor senare blir issa påkörd av en bil på samma ställe exakt samma ställe! Haha, De va därför hon fick sin söta ställning på benet och gick på kyckor typ under hela vintern. stackare!

hihi de va den sagan. Puss


Stackars lilla isabell! och i oktober ska hon ta ut spikarna som höll ihop hennes ben då ska hon gå på kryckor igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0