Lärarna vs Niorna

Fotbollsmatchen i skolan, Blev nice niorna vs lärarna. De blev först 5-5. Så de va första mål vinner och gissa vem som gör målet? JO våran vikks gjorde det. Så vi blev väldigt stolta över henne. Thih, Efter de så åkte vi inte till stan gick runt från kl halv två till 6 utan att köpa nånting sen kom mamma in till stan då jag köpte löshår och en  kuvertväska och lite smycken till balen som är nu i morgon.. Läskigt, Har också varit i gamla stan två gånger idag och hämtat money. Först av Mamma till donken, Sen med Emla dit igen och hon fick pengar av sin Pappa. sen efter vi köpt massa grejer så åkte jag till Alleplan med Mamma och åt på kinaresturangen. Sen nnu är jag hemma! :)

I morgon har jag mkt o göra, Jag måste köpa lösögonfransar, sen måste jag sola, och Natta&Annie ska fixa håret på mig, Måste dusha, fixa naglar och allting! sen bestämma mellan mina två klänningar vilken jag ska ha på mig :o! jag får ångest, Fast inte mer ångest än vad emla får mouaha!! Sen ska jag träffa dennis en snabbis typ. Kanske, nja aah får se vad som händer med det.. Sen sist men inte minst BAL. lite läskigt men de e nog lugnt kommer bli skit sexi :) Puss /C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0