SNART KLAR...

... Med spankan, Fan va skönt. Eller de e jag inte alls där ljög jag lite men nästan jag kan ganska mkt mer än Issa iaf! Mina vänner klagar på att JAG inte uppdaterat så jag får väll fanimej ta o göra de nu tycker dom. Idag ska jag bli nästan klar med spanskan så kan antingen kan ta en lång sovmorgon i morgon eller sluta tidigare. Efter skolan idag ska jag ? hmm i donno! (i donno = I dont know) Det fucking regnar ju fan, Inge alby idag. Jag som var astaggad på de. Och vi som tänkte grilla på fredag men nae så blire inte häller för de ska va dåligt väder resten av veckan? Taskigt säger jag bara.

Snart e de lunch, De e kyckling med nudlar i skolan idag. Och Issa vill också säga att hon hälsar till alla som läser våran blogg. Hon sitter och busar brevid mig, Jag undrar vad hon har för fuffens på g. Det ska jag ta reda på nu så vi hörs lite senare puss på er!



och här av vi en bild från helgen när vi va vid bansjön, jag och issa och våran bög kompis Thainiklas!

Kommentarer
Postat av: NIklas

hahaha tack :)" bög "

2009-06-02 @ 11:28:35
Postat av: Isabelle

Han e ju min bögvän med! Vi ska shoppa någondag! :D

2009-06-02 @ 13:56:55
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0