tjockisar i laget

kom hem från en mkt trevlig promenad nyss med Isabelle Wihlborg. Vi prata om allt mellan himmel och helvettet. Träningen var riktigt chill, Vi käka glass och jag byggde bara två bygg våran vi fick gå när vi ville också men vi stanna till kl 9 fast jag låg bara på mattan och käka glass hade både ont i magen och tyckte jag va så snygg som posade lite för kameran också. YEAH!

Jag kirrade lite filmer också, När man kör lite kast med liten martina & lite bilder på Zoe. Puss på er!



 


Kommentarer
Postat av: emla

jag har inte vita mjukisar på bildern ..

2009-06-02 @ 23:17:27
URL: http://vace.blogg.se/
Postat av: cara

BLEK FIS

2009-06-02 @ 23:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0