Torsdag

Idag så åker mitt umgänge till Caras landställe där dom ska mysa med myggorna och kasta grodor på varandra. Fick precis reda på att andré och tim åker med dom istället för att åka med räkan. Men iallafall, så nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra imorgon ? Izabelle lär vara kalasbakis, och sandra, ja sandra, vad ska man säga ? föruom ''tuuut tuut tuuut .. abonenten du söker kan tyvärr inte nås förtillfället ..'' ska iallafall hem till pappa en snabbis och hämta lite kläder, skor och min plattång medans han är på jobbet eftersom han är en liten surpuppa mot mig just nu. Fast jag är en ängel och världens snällaste ? alla säger WHAT ? i kör på 3 . 1..2..WHAT? höhö .. / emla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0