Yoo

Vet att jag knappt uppdaterar men sitter inte vid datan så mkt, De e ju förfan sommar! :) va ute runt 11 tiden och man kunde fortfarande gå barbent. Jag älskar det! Idag så åkt jag och Micke till alby tsm och solade lite efter ett tag kom Issa och Bella också. Så vi va med dom och massa andra, Badade och allt. En sak måste jag bara säga. Issa blev islängd av stjärtis med kläderna på hihi! efter en lång varm dag, så åkte vi hem och käka. Sen skulle vi gå ut igen, Och jag har aldrig haft så ont i magen på vägen till alby. Fyfan höll på o dö visste inte vad jag skulle ta mig till. Men sen iaf så efter en timme bara så åkte vi hem igen för att jag var döende (tycktejag) Aja nu har vi iaf kollat på förtrollad och jag orkar inte skriva nå mer tjarå ! Puss :) / C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0