17.20

eftersom vi inte åkte till pappa och firade farmor med tårta och te igår så ska vi göra det alldeles strax. Jag och min bror och packat med oss olika tårtbitar och lite gott som vi ska ta med oss. Jag har inte träffat farmor på ganska länge nu eftersom hon bor i australien, så det ska bli kul att kunna säga hej till henne igen. Min farmor är k00l, höhö..

Jag har på mig en svart glänsig penkjol, och ett vanligt svart linne under och som ett plus så har jag carolines Tokio hotel tröja på mig över, haha. Bild på det får ni lite senare för jag har glömt min kamera hos pappa så den ska jag plocka med mig samtidigt som jag är där, och sen ska jag träffa min vän cara som jag inte har gjort på .. 1½ dag *krossat hjärta* hihi, men nu ska vi springa iväg. puss på er ! / emlalala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0