22.53

hello vänner, kom nyss hem från tyresö. Där har jag och izabelle träffat daniel en snabbis, sen var det bara vandra fortfort till bussen! super kallt ute ju? vad hände med vårvädret ? suck säger jag bara .. mina fötter är iskalla, så alldeles strax så tänker jag gå och lägga mig i min varma säng och korva in mig i mitt täcke & absolut inte gå ut med min hund som min mor vill att jag ska göra. Men jag kom på värsta planen! Min bror kan gå ut med vovven när hans kompis ska gå till bussen, då får dom ju en romantisk promenad i detta vackra snöväder ? hihi, det kan väl vara mysigt fast hans kompis är en kille ? eller, jag vet ju inte vad killar tycker om att gå på romantiska promenader tillsammans (?) hihi / emla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0