Bara för att det är söndag och vi har en ny design

Du heter: Annie Lindblad
Låt just nu: Darin-run away (tönt som jag är)
Om du röker: ja
Beroende av: läppglans
Favoritkaraktär(er) i film: Summer, the oc
Vem behöver du mest just nu: Pappi
Vad tror folk om dig: Oj, ni måste tro en del.
Stämmer det: Oftast inte
Vad får du oftast komplimanger för: ögonen tror jag
Vad säger du för att imponera på någon: Nja, är inte så bra på att imponera på folk.
Hur imponerar man på dig: Vara sig själv, inte överdriva.
Brukar du skratta för dig själv? Gör det hela tiden
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Men hade mobilen i mitt rum :) messar lite senare älskling"
Vilken är din favoritmålning? Haha, fan vet jag
Vart bor du: Tyresö
Trivs du där: nej
Äger du några converse: Nej
Festar du mycket: Nja, inte lika mycket som jag gjorde förut
Vad har du för mobil: Samsung
Är du allergisk i mot något: Nej
Har du haft sex:  ja
Nästa mål i ditt liv: försöka sluta röka efter sommaren när jag börjar gymnasiet.
Hur svarar du i mobilen: Oftast, heeeeeeeeeeeeeeej om det är mina närmsta, är det vikkan är det mcdonalds. Annars Lindblad.
Vem ringde du senast: Isabell
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon berättade om hur modig hon varit i går och hur kissnödig hon var för stunden.
Antal sömntimmar inatt: Inte många, tack så mycket!
Sov du ensam: nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0