emla säger:

- nix, jag har inte kommit på något om den förra punkten (borta bra men hemma bäst) igentligen så älskar jag att åka hemmifrån, bort, bort, varmt, sol, stränder, mys! Men efter ett tag så får man ju alltid hemlängtan, eller hur ? Det kan ju inte bara vara jag som tycker det ? Men nu ska ni veta hur jäkla mycket jag längtar till i sommar så vace ska till greece! Sen så ska jag och cara till spanien också *k00lt* hihi.

jaja, jag har precis badat. Som vanligt så hade jag fullt med skumm, jag tycker att det blir mycket mysigare då & man badar ju tills skummet har försvunnit och tills man får russin-fingrar, höhö.. men när dom börjar trilla fram så brukar jag oftas få panik, har igentligen ingen aning om varför men.. så blir det, huhu! Efter att jag hade badat klart iallafall så smörjde jag in kroppen med Dove-bodylotion, och maserade in lite Sunsilk-återfuktings gegga i håret så nu är jag super fräsch! PEACE / emlahah




(inte dagen dress, hade jeans och pappas gosiga tröja på mig. Men tyckte att våran blogg började ha för få bilder så var tvungen att sätta in nån bild & idag så blev denna bild den lyckliga vinnaren. En stor applåd!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0