?

vad säger vi om elaka människor ? urs?blä?
eller om falska människor? lite mer urs?blä?
eller om skvallerbyttor ? ännu mer urs?blä?
men vad säger vi om att en vace-medlem har åkt iväg till snölandet i norge och tänker vara borta i en hel vecka, om inte FY SKÄMS CARA! det där tycker jag inte är okej. och det är faktiskt tisdag imorgon och då måste vi ju vara med varandra ? så du måste tyvärr sätta dig på en pulka eller någonting och glida tillbaka till tyresö. Skolan är ganska tyst utan dig också, eller nja inte idag då eftersom mina höm.. vänner (hihi) hade fått i sig någonting annorlunda så dem var ganska spralliga idag. höhö / emluttsisisisi


Kommentarer
Postat av: anji of swe

jag var bara allmänt glad

2009-03-30 @ 21:15:22
Postat av: anji of swe

jag var bara allmänt glad

2009-03-30 @ 21:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0