Fredag

lite av en otursdag vare igår, (För min del) Först ramlar jag 3 gånger på samma gata innan jag ska till skolan så mina tights går sönder och ajg får ont i knät, Sen kommer jag till skolan och jag kan inte plugga för jag har fått hjärnsläpp, Efterskolan så gick det iallafall bar när jag färgade mitt hår o grejer. Men sen skulle vi ner till Centrum och möta upp några för att fixa lite grejer med dom. Det tog Fucking typ 3 och en halv timme så jag var i centrum i 3 FUCKING TIMMAR plus en halvtimme till. Men sen är Anton sååå snäll att han bjuder med mig och Emla hem till Brauer, så vi va där ett tag och hade lite trevligt. Tråkigt nog så har jag tyvär inga bilder. Men grannarna hade fest så de blev lite bråkigt så vi var tvugna att dra därifrån. De va en halv timme kvar tills min buss skulle komma. Men då var min räddning att Emla missade sin buss mot tyresö kyrka. (Mouhaha) Sen var Mickis, Carro, Sara och Anna där nere vid bussen också så vi umgicks lite till med dom eftersom att dom dragit tidigare ifrån Brauer, Sen var Robin och Elliot där också, (Jagärfaktisktliteömipannan ROBIN!) Sen tillslut kom  bussen och då ska Emla hem till Martina, Då åker jag hem och byter skor för att jag och Martina bor nästan grannar. Så jag gick hem o böt skor sen vidare hem till Martina, Sen skulle alla dra därifrån också runt 2-halv 3 tiden men fick iaf sällskap av Adrian och Robert som tur va :) Sen slockna jag i min ljuva säng. 

P.S Min väska gick sönder också!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0