god morgon!

tjollahopp, nu sitter jag här nyduschad och smart med blött hår och ett glas oboy. chill (?!) hihi, idag är det tisdag och då ska jag antagligen hem till lill'piff och kika på den nya sesongen av DHV, det ska bli mysigt. Vi kommer nog också titta på 'Den rädda för linda' (finns det nån så`?) det kanske vi får nån söt ledtråd på idag. Men nu ska jag sätta mig vid Tvn och dricka upp min oboy och sen så ska jag föna håret. BYE! / emlahaha



Dagens:
fick koftan igår av min mor, sweet! från zoul
någon tub-top med en rosett under bysten från HM
och mina vanliga slitna miss sixty jeans

(& erkänn att ni diggar mitt rum på bild 3 ?! huhu det var faktiskt nystädat igår .. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0