hihi

-  Imorgon så har vi SO-prov.. och jag kan absolut ingenting, jag känner att jag ligger väldigt efter i skolan nu, jag har inte lämnat in bilden som skulle vara inne förra fredagen, jag har inte heller lämnat in tekniken som skulle vara inne i torsdags och inte pluggat till provet vi har imorgon, dum emelie dum!



ja om helgen kan jag bara säga att jag har haft väldigt kul största av delen! har nästan levt hemma hos linda, hihi som mitt nya hem. (bilden är inte ifrån denna helg) igår firade ju vi amanda, ibörjan var det prima sen gick party över till ett knaskalas. Men det blev bra sen igen så det ska vi vara glada över *smile* hihi, men nu ska jag fortsätta kika på den korkade blondien som berättar för mycket om sig själv på tv.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0