inte värt att läsa

hallå där nu sitter jag  här med lill vikks och funderar över dagens häldelser, den här dagen har bara vartit allt för rolig, först massa hot om att isabell ska bli slagen med mot slutet av dagen nej jag tänker inte slåss vi tjejer ska hålla ihop, sorry men jag behöver inga sminkfläckar på mina kläder. och nu när dessi har sagt att hon ska komma dit så kommer det vara ett typiskt tjej ''bråk'' kommer stå och prata med varandra och bli vänner innan dem skiljer sig åt eller så kommer någon lägga en loska...
ja min kväll har jag  spenderat framför tvn och nu ska jag gå och lägga mig men ni får ha det så gött, puss n' later
Du har just slösat 5 minuter av ditt värdelösa liv på att läsa det här, skyll dig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0