jag har tråkigt

- jätte tråkigt! kom nyss in, har varit ute och lekt lite med min hund. Istället för en pinne så sprang han runt med en ölbrurk i munnen som han ville att jag skulle kasta runt, hihi! synd att jag inte fick en bild på det, skulle vara ganska roligt. (?)

& jag har ingenting att göra och får inte gå ut, så någon som vill komma hem till mig och göra mig sällskap ? nej, trodde inte det heller. Har försökt att få hit några vänner, men ingen vill/kan. Jag är inte popis alltså, stackars mig. Så jag får väll fortsätta umgås med tvn resten av kvällen, eftersom min far och farmor är och hälsar på min gammelfarmor och min bror är på match så har jag inte någon att prata med heller. Dötrist. buhu. / emlaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0