Lite kul

lite kul idag som ni sätt i tidigare inlägg, Lite bråk med Dessie. Den så OTROLIGT kända bloggaren som tror att vi bryr oss om att hon kommer att komma längre med sin blogg. Vi har iaf kommit på att eftersom att folk kallar mig tuttcara så ska jag säga till henne men gumman du kommer aldrig få lika stora bröst som mig, precis så som hon pratar om sin blogg haha.  De va iaf lite kul, Bråket e för fan bara ett stort jävla skämt. Man bara garvar.

Annars så har jag och Issa fikat på Eh i tyresö centrum, som tror att de e nått. Va hände lixom nyss fanns det bara kappahl & Hm typ, nu har de blivit en massa fik där t.ex Ben&Jerrys, Espresso house, Typ nån affär med massa dyra och fina smycken och lite till som jag inte kommer på just nu. Efter vi ''hängt'' i centrum så åkte vi hem till mig och bara satt o flumma. Nu iallafall så har vi precis kommit in igen efter en liten promenix ner till lyckeby och upp igen. typ 500 meter? Haha. Vi tänkte gå runt tårtan, Men de fanns en viss BANGARE i vårat lilla gang som skyllde på att hon skulle hem om 40 min. alltså om en kvart från o med nu. 


Kommentarer
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

orka bråka...

2009-03-17 @ 22:09:27
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: Cara

Hah, Detta är mer som ett bråk. Som faktiskt är roligt. Allt är bara så patetiskt så man garvar åt det :)

2009-03-17 @ 22:32:37
URL: http://vace.blogg.se/
Postat av: Anonym

kakan ser gott ut!

2009-03-18 @ 08:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0