medium

igentligen så fuskar ju huvudpersonen i medium igenom sitt jobb, eftersom att hon får några ''syner'' och sen har hon löst mordet/fallet ? hmm.. aja pogrammet är bra iallafall.

Nu är det dags att gå ut med hunden för min del. Fryser bara utav tanken.. Funderar på att förvandla mig till en isbjörn så kanske jag inte kommer frysa lika mycket ? (önskedrömmande?) Tror inte att mina krafter är så starka så jag kan förvandla mig.. men halsduken kan jag iallafall sätta på, posetivt ? hihi men om jag fryser ihjäl eller blir mördad på vägen så vill jag ha en vit kista och på min begravning så ska alla ha hawaii-kläder på sig och ''now you´re gone'' låten ska spelas PUSS / emla. 



ja, sommar.. vart är du ?

Kommentarer
Postat av: Malin Westén

Sv: Vila, men VILA-kläder finns ju lite överallt. :)

2009-03-05 @ 22:31:59
URL: http://malinwesten.blogg.se/
Postat av: Cara

Sommaren är på g

2009-03-05 @ 22:36:11
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0