missaR PROVET

Hallå där socker. fortfarande sjuk men mår mycket bättre. idag har vi so prov kommer inte ens ihåg vad det handlar om så idag ska jag städa plugga och ta en dusch. jag har bestämt mig för att sluta röka men det ärinte så lätt när man har ett helt paket hemma har inte rökt sen i lördags vid 3 tiden. jag känner röksuget men jag vill vara snäll mot mig själv och inte gå ut och röka, någon som har något bra förslag för hur man kan sluta?
nu ska jag gå och göra lite frukost till mig, och slänger in en liten rulle som jag inte kan sluta garva till, puss n' later!



Kommentarer
Postat av: Z

Var så god!

2009-03-23 @ 21:31:56
Postat av: Z

Var så god!

2009-03-23 @ 21:32:06
Postat av: cara

hahaahaa

2009-03-24 @ 07:57:53
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0