morgon dagen!

I morgon ska jag till stan med Annie & Issa. Sen kommer säkert resten av Vace också följa med, Jag ska iaf gå runt o kolla på lite party dressar och baströjor och jeans, får väll se om jag kommer hem med nånting då sätter jag upp bilder på det iallafall ( eller om jag orkar hihi ) På kvällen om jag inte är tvungen o komma hem till Leia eller göra lite sysslor hemma eller helt enkelt e för trött så ska jag nog dra mig till gymmet en snabbis och träna en liten stund. Fast för mig brukar de alltid va så att jag pratar mycket men liten verkstad när det gäller träningen. hihi,



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tränar först, shoppa sen!

2009-03-02 @ 10:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0