puh..

äntligen ligger jag i min sköna säng! dom där timmarna alltså, blöhöhö roligt men jobbigt, hihi! jag har redan börjat få träningsverk i mina lås, woho jag kommer gå runt som en spräckt anka imorgon.. men eftersom jag fyller år imorgon så får ni inte skratta eller mobba mig (a) höhö, och jag kommer få världens bästa födelsedags present imorn! nämligen NP del c i engelska! WIIIIIIIE, och om msp inte ringer, vet ni vem som blir sur då ? jo, jag. sneabananer heJ /EMLA



görlsen vi trönadö möö idög

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-03-25 @ 18:16:20
Postat av: baserad

Så har man hittat hit också, btw läste eran "profil" när fan blev ni 19? :D ahaha



adios ladies!

2009-03-25 @ 21:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0