pussgurka

nu är jag i haninge igen, hemma hos cara om jag ska vara exakt. Jag sitter och dricker oboy och cara sitter med ett glas bubbelvatten. Jag tycker inte om bubbelvatten så jag håller mig vid min älskade oboy! höhö..

jag vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll, är inte så många timmar kvar av kvällen men iallafall. Jag tror nog att vi bara kommer ligga i caras playboy-säng och titta på en film och slöa oss tills det är dags att ta bussen hem med världens tyngsta väskan. Ganska mysigt tycker jag faktiskt, inte att jag ska ta bussen med en tung väska utan att vi antagligen kommer ta det lugnt hela kvällen *daah* hihi, för jag är super sliten efter veckan faktiskt.. (stackars mig) (a) / emla



HAH! as smäx ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0