pussgurka

snart ska jag ut och möta bbella (flickan på bilden) som är världs-snäll som lämnar en igelkotte till mig innan hon springer till bussen, big love for you my friend!




efter det kommer jag antagligen komma in & ta av mig jeansen (som vanligt) och sätta på mig någonting mer gosigt (som vanligt) och sen lägga mig under täcket (som vanligt) och ta det jätte lugnt (som vanligt) tills jag tycker att det är dags att ta ett varmt bad (som vanligt). Det är mitt jätte stressiga schema för dagen (som vanligt), enjoy! (som vanligt) / emlahaha  (som vanligt)

Kommentarer
Postat av: bella

haha förlåt emelie! Du kan få en morgis av mej istället (a) love you

2009-03-03 @ 00:05:26
URL: http://isabellheinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0