så som alla andra söndagar

Hallå där, sitter hemma nu men min familj och myser lite ska gå och kolla på cold case som redan har börjat. Den som har gjort våran header måste vara allmänt dum i huvet och kan absolut inte stava till mitt namn, JAG HETER FAKTISK VIKTORIA och inte VIKROIA ifall ni la märket till det, jag vill ha en ursäkt och tror att jag ska få höra den ifrån annie(?)
var i stan ett litet tag på vägen träffade jag danne som trodde att något var öppet vid 6 tiden på en söndag men nej så jag fick sällskap hem fram till solariet. inte alls långt ifrån mig för er som inte vet det. ja har ätit middag blev revbenspjäll och sedan kommer min syster hem ikväll efter att hon har var på alla möjliga ställen i sverige den här helgen hon håller på med att söka in till universitetet. önska henne lycka till och vi hörs lite senere puss n' later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0