scrubs @ 6an!

* Nu har jag iallafall bäddat min säng. Jag älskar min säng, han är världens bästa pojkvän ska ni veta! Så nu funderar jag på att springa och hämta ett glas oboy till mig, min älskling tycker inte om oboy så han får nöja sig med att vara bäddad, höhö..

och jag undrar vart min kamera-sladd är någonstans. Jag vet att jag hade med mig den till mamma (där jag är nu) förra gången jag var här,  men jag kommer inte riktigt ihåg om jag tog med den till pappa igen, stort mysterium. Nejmen ärligt, det är ganska jobbigt för man kan inte stoppa in minneskortet i min mini-data. Finns liksom inget sånt utrymme eller vad man sänger, så den där sladden blir det skattjakt på imorn.

men nu ska jag springa iväg och blanda oboy! skriver säkert lite senare (om jag inte somnar) PUSS / emla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0