sömnig

fast klockan bara är halv 11 och jag sov i någon timme hos isabell vid 4-5 tiden så är jag verkligen jätte trött just nu + plus att jag mår lite halvt illa också. Vi får se hur jag gör med skolan imorn, kanske stannar hemma och pluggar genom datorn istället ( döda mig inte cara, men du kanske får tillbaka din lighter på onsdag)

och min mage verkar inte vilja vara min vän idag för den leker med en kniv eller någonting, satan vad det gör ont ibland. ''emelie har alltid ont i magen'' antar jag att några tänker. MEN nu är det faktiskt inte jag som bestämmer om jag ska ha ont eller inte, och om det skulle vara så så skulle jag nog välja att INTE ha ont i magen sådetså. / emlaallala




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0