söndag

Igår så hamnade vi på odenplan med några vänner. Viktoria och jag var.. (hihi) inte direkt snabba igår. Salle började säga åt vikkan  att åka in till stan vid 7 kanske, och vi kom fram klockan 11 (a) Vi hann inte vara där så länge men trevligt var det!

Vi körde ''namn på berömda ..'' Och jag sa emelie wetterholm, emla wetterholm och typ emelie wholm på några 'kategorier' men det var ingen som reagerade så leken fortsatte, höhö.. DJ emla wetterholm! (jag vet att msp tycker om när jag har kontrollen till hans sterio) kisses / emlalala




Och som ett snyggt avslut på inlägget så får ni en supervacker bild på mig och belu från förra vinter, hihi. Vi skulle gå ut med leia (caras hund) och det var snö, kallt, och ännu mera snö ute så vi hade nog hela caras garderob på oss.
smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0