stackars..

..mig! jag är super rastlös! men det finns ju inte precis någonting att göra just nu. jag har ju vant mig vid att ligga i sängen till 5 och sen börja fixa mig och efter det kila ut och träffa mina vänner och inte komma hem förns ganska sent. precis den rutinen har jag har i ungefär 8 dagar nu så igentligen borde jag vara ganska sliten, men det är jag iof, men jag vill ändå  ut nununu! någon som känner likadant som jag ? som kanske sitter framför datan (som är tråkigaste tidsfördrivet) med spring i benen och tusen nålar i fossingarna ? då kan du ju höra av dig så går vi ut och har kul istället för att sitta hemma med ett krossat hjärta som vet att det är skola imorn .. jag längtar redan tills helgen! men nu ska jag gå och köpa ett rep och sen dingla lite i taket, adjö! / emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0