superkallt!

- tjollahopp! idag så har jag åkt moppe för första gången det här året, åkt inte kört. (issa körde) var lite rädd i början eftersom sist jag och issa åkte moppe så var det ungefär samma väder som nu och då lyckades vi bli påkörda av en ganska stor bil.då fick issa sitt ben förstört och var tvungen att operera några dagar efter. själv så klarade jag mig ganska bra förutom att jag har lite problem med mitt smalben menmen sånt kan man leva med. men efter ett tag så var jag itne lika skakis, eller jo jag skaka men det var itne för att jag var rädd utan för att det blev SNORKALLT, satan va jag frös ska nu veta! / emla



jag och bästis @ nrj 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0