TEXT LÅNAD AV ISABELLE!

Helt seriöst får jag damp. En fjortis har blivit känd på sin blogg och helt plötsligt är det enda hon har att säga till alla som går emot henne som äger en blogg "Jag är mycket bättre än du, jag menar hur långt har du kommit med din blogg?", det har inte hänt mig men seriöst när man säger något sådant bara, vart ligger troligheten på att hon gått sina dagar i skolan och fått något så kallat iq på skalan ett till tio? Om jag hade vart bra om bra deffineras som att ha en blogg hade de flesta svarat minus tio, right? Jag menar alla har inte en satans blogg för att bli kända, sidan är till för att kunna t. ex hålla en dagbok, därför kan man t. ex ha en hemlig blogg om man vill, annars skulle den inte heta "blogg.se" utan "wemakeyoufamous.se" och nu heter den det första alternativet. Sen till folk som har ett relationsproblem och är arg på den andra parten som sitter och lägger ut alla sms som människa nummer2 framstår som odjur, vad är grejen?!?!? Sms skickar man inte offentligt, om man gjorde skulle vi alla kunna skriva ut det på bloggen, då går det att ha ett riktigt samtalsämne, eller hur? Lite får man respektera av andras privatliv. Visst om man vill hänga ut sitt eget som fjortisar som lägger ut bilder på sig själva i trosor&bh jag menar, det är dom som är störda och drabbar sig själva. Men däremot när man lägger ut saker om någon annans privatliv på en kränkande nivå blir jag arg. over and out.



http://Isabellewihlborg.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0