tick tack

idag har klockan tickat väldigt fort! har bara slöat, tittat på tv och halvsovit hela dagen så det kanske är därför, höhö.. igentligen så skulle jag med min farmor till IKEA idag, men så blev det icke. Vi skulle tydligen ta det någon annan dag (?) jahapp, då får det ju bli någon annan dag.

Om en liten stund så ska jag göra någonting som jag kan fylla magen med innan jag börjar fixa mig för utgång. Måste springa förbi den jag sov hos igår också, för jag glömde mitt busskort där (big mama suck!)

ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men bilder kommer nog iallafall komma in imorn. för min far är och köper batterier till mig nu. äntligen! / emla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0