vace



Vi är 4 stycken flickor som bloggar för att vi tycker om det, inte för att vi
vill att våran blogg ska bli känd. VI ( och jag tror att det är mångamågna fler )
tycker att ni som nu har kända bloggar ska sluta dra upp dom i bråk
som absolut inte har med saken att göra. till exempel ''du har mördat min mamma!''
- ''jaha, so? min blogg är känd och det är inte din! '' haha kanske lite överdrivet men ändå,
orka malla sönder om bloggarna ( och nu tänker säkert många ''haha fett avis!'' )
men tyvärr,jag vill inte att våran blogg ska bli känd som vissa andras,
eftersom folk bara läser dom för att folk tycker att bloggarna är patetiska
och vill se hur dom har gjort bort sig  varje dag. Vi eller ja, iallafall
jag bloggar för att det är roligt och ett super bra tidsfördriv! Det var det, hih puss! / emla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0