wensday

har nyss bakat lite kladdkaka mums! var suger på att ha nått medans man kollar på the Hills, idag var dagen ganska skön vi kolla på film handlade om krig i afrika typ mellan olika folkgruppen, jag tyckte den var jätte bra, var verklighetsbaserad tror jag dem sa. efter det åkte jag isabell och isabelle till centrum, jag köpte mig en ny klänning mm. tyckte den var jätte söt men låg på 350 kr tycker att h&m börjar få  lite dyra kläder för att vara h&m? eller vad tycker ni?
måste verkligen göra min teknik som ska vara inne imorn bitti men jag  orkar verkligen inte så jag får göra klart den under dagen eller hitta på någon usel bortförklaring hihi. men nu blir det tillbaka till the Hills , puss n' later


Kommentarer
Postat av: annie

vikks langar uppdate!! :D:D

2009-03-18 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0