Breeeh!

Jag har varit superduktig idag tkr jag, Det ända jag har kvar är Spanska nu. Matten e avklarad hmm i morgon efter att jag gjort 4 lätta tal till så den räknas inte. Spanskan kanske jag ska redovisa i morgon till och med så den också e avklarad. Sen ska jag nog höjja mig i SO så jag går VG istället för G, Therese ska ge mig och Emelie lite extra uppgifter för att se om vi verkligen är på VG nivå.. :)

Kom från skolan för typ en halv timme sen har faktiskt hunnit äta på den här halvtimmen och läst bloggar o grejer! duktigt :) Jag har träning om en och en halv timme. Så ska väll byta om o grejer så småning om.. Kanske åka hem till Emla eller hem till Bella medans.. Martina e ju redan hos bella så de e ju ingen ide o  gå dit direkt.



Sista träningen nu tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0