Carabaralingonsnara vare inte så?

har precis kommit ur dushen, och min cpvän Isabell Isberg skriver till mig på msn ochjag förstår inte riktigt vad hon vill? Hon e lite störd den där flickan... Träningen gick iallafall galant och vi satte alla bygg. De e nice! Hoppas bara alla byggen sätts på Sm också. Hoppas på att bli mest minnes värda this time too! nu ska jag sätta på mig mjukiskläderna. Bye!

p.s Bella kommeru ihåg när du alltid sa Carabara lingon snara till mig jag kom på de för två sek sen hihi! d.s


Kommentarer
Postat av: Isabell

äre någon som är störd så äre väl ändå du ? Du ville ju skriva med mig. Det vet ju alla...

2009-05-19 @ 22:03:51
URL: http://lssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0