Funktionär

No update, Varit lite upptagen. Sov hos Emla i onsdags kom hem rätt sent vi hade varit hos Fredrik.  Dagen efter låg vi i sängen hela dagen förutom när vi gick upp och åt. Sedan när de närmar sig kvällen gick vi ner till brandbergens c och solade där vi också mötte Bella&Martina och köpte massa chips o godis. På väg hem mötte vi våra två andra lag kamrater Zoe och Johanna. Då drog vi upp till bella chillade kolla på massa cheerbilder och filmer. Peppade varandra för SM, Gick o la hos 2-3 tiden gick upp fem på morgonen åkte vid halv 6 till Nyköping stannade på donkensfrukost grej på vägen. Kom dit börja jobba, Tävlingen var igång. HCE kom på tredje plats i junior a gruppen. Efter tävlingen satte vi oss i bilen käka donken på vägen hem, åkte hem till Emla o hämta mina grejer. Åkte sedan hem till Annie kollade på film. Sen hem runt 11 tiden höll på att dö på bussen på vägen hem alla va fulla och skrek och jag mådde illa o ville bara ha min säng.. Direkt när jag kom hem runt 12 tiden så gick jag o la mig. sköönt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0