Annie genom tiderna!

Hej det är jag som är Helena och jag har gjort den här nya designen på Vace ;)
Jag är också en av Annies äldsta vänner och jag har väldigt många söta bilder på henne så jag var tvungen att lägga upp några här från den gamla goda tiden :D (som HÄMND för att hon la upp en hemsk bild på mig för ett tag sen.... förlåt annie jag hoppas att vi fortfarande är vänner efter det här ;D!)



söt close-up


annie langar posen


annie var en stekare redan som liten, i rosa munkis självklart


en trött häst-annie med häst-tröja!


annie i full fart på hästen!

- - -
jaa det var allt för mig, xoxoxoxoxoxoxo /helena


Kommentarer
Postat av: cara

HAHAHAHAHAH

2009-05-30 @ 15:23:54
URL: http://vace

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0