godmorgon sötnos

hej där kära blogg läsare! hur är humöret idag då? mitt är super. gårdagen var mysig, möter henkan vi bussen och så drar vi hem till purra och grillar lite, senare mot kvällen hade killarna fifa turnering då höll jag på att somna för att jag hade så tråkigt, i slutändan vann purra hela kittet och vi började röra oss hem fast först ville killarna dra förbi statoil och köpa godis.
jag  ska snart hoppa in i duschen för att jag  och  mamma ska åka till stan och shoppa lite, får väl hoppas på att jag  hittar något eftersom att alla affärer har så fula kläder nu. skriver mer sen , puss n' later


Kommentarer
Postat av: Purrrrrrrrrrrra

a finns ju ba en kung

2009-05-03 @ 23:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0