juste

jag har ju inte berättat om min jacka, pengar, cigaretter och MIN ipod.
I våran skola så har vi kläd hängare vid entrén och där brukar jag oftast hänga min jacka utan att tänka alls. & det har ju funkat ganska bra, men nu i .. igår så är det en jäkel som tar mina pengar (det var inte så mycket men ändå) och mina cigaretter, jaba WHATA ?! blev lite ledsen i ögat men sen vare ingenting mer med det. Men när vi kom tillbaka i skolan efter en mysig lunch för isabell så hänger jag min jacka på samma ställe i TIO minuter TIO och då har alla i våran skola såkallad bg. Men när jag kommer ut igen så är är HELA jacka borta, och den där ipoden har jag haft innan jag kände någon från VACE så den har varit med om mycket så du din jävel som tog den, kommer jag mörda :) smile! / emla

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper ni i vace cigg? dom brukar ju va snåla i haninge

2009-05-07 @ 12:36:10
Postat av: Isabelle

äcklig blogg!!!!!!!!! UPPDATERA!

2009-05-07 @ 18:32:41
URL: http://isabellewihlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0