läggdags

- är det nog för mig nu, eller jag tänker iallafall lägga mig och umgås med min älskling nu (sängen) känner att jag har varit lite elak och knappt har sagt hej till honom på en hel vecka nu medans jag har varit hemma hos min far .. *ledsen gubbe* Men vi får väl hålla tummarna på att han fortfarande välkomnar mig med öppna armar !

Vi får se om jag orkar ta upp min lilla sötis data, annars hörs vi nog på en kopp oboy imorn bitti! natti natti göllisar.



Funderar på att gå så här till skolan imorn, vad tycker ni ? passar denna look på mig kanske ? får väl sova på saken..


Kommentarer
Postat av: issa

du vare mig en snygg katt.

2009-05-19 @ 22:11:11
URL: http://lssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0