Läskigt värre huh?

Nu är det iaf morgon, Jag gick upp för en timme sen ungefär. Ville att mina föreldrar skulle väcka mig för att jag inte skulle sova bort dagen och ju tidigare man går upp desto tidigare vill man ju sova. Och vi ska upp tidigt i morgon igen för det är FUCKING SM! Jag blir nervös av att bara skriva om det. hjälp, jag är rädd! kom igen nu tjejer vi tar de här guldet! för våra Hceares skull inge guld igår men i morgon då jävlar! taggataggatagga'!

Allting är iaf klart för imorgon, förutom att jag måste färgra min utväxt, raka min skog till ben, smörja in dom, köpa glitter spray, Krusa håret, ta bort nagellacket från naglarna och klippa dom. Köpa mannagrynsgröt, för havregrynsgröt är snusk. Japp de är väll de jag ska göra idag, sen ska jag gå o lägga mig i tid. Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0