måndag

Eftersom jag var så kalasarg igår så vågade typ inte min mamma säga nej när jag frågade om jag fick stanna hemma från skolan idag, så ja jag sov väl bort halva dagen *smile* När jag vaknade så var det bara börja fixa sig pang bom och sen åka iväg till tyresö och träffa izabelle. Vi skulle igentligen åka och sätta oss vid notholmen på en gång men vi väntade på vikkan och sen visste vi inte direkt vart vi ville åka så vi åk lite för mycket på sibylla abo.

Sen kom annie också till centrum och mötte upp oss, hon jag och vikkan åkte till hästhagsbadet och dumpade izabelle med några töntar i cenrtum (isabell&isabelle) Vid hästis så gosade vi med några ankor vi mötte där och hamnade i trubbel med några myggor som kaxade. SEN DROG VI HEM, OKEJ. adjö. (vikkan har bilderna , tjata på henne) / emla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0