School

Sitter i hagen nu bredvid Bella. Har precis skrivit klart min svenska uppgift om hur alkohol sprider sig o kroppen och om vad som kan hända osv. Bella vill inte att jag ska lämna henne ensam i hagen så jag ska börja jobba med min Matte på steg 20 så småning om. Det måste bli klart den här veckan för annars får jag typ IG i matte och jag vill inte börja i IV. Blö, Mina andra vänner sitter inna och gör prov just nu. Jag fick G++ på mitt So prov.För jag brukar alltid typ få G minus eller nått på de där.

Efterskolan ska jag först plugga matte sen ska jag in till stan och möta mamma på vapiano i gamla stan och typ fika lite. Vet iof inte varför hon så gärna vill göra de just idag. *rädd* haha nej skoja. när vi ändå är inne i stan kanske jag kan tigga till mig min rosa sjal som jag bara måste ha! en sjal från HM e det och jag är helt kär i den.


Hah sköning bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du expert på alkohol?

2009-05-18 @ 16:22:31
Postat av: emla

ja, cara är värsta alkohol tönten

2009-05-18 @ 18:58:11
URL: http://vace.blogg.se/
Postat av: Cara

Klart jag är expert på alkohol

2009-05-18 @ 20:05:24
URL: http://vace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0